Էլեկտրոնային տետրեր. Ստեղծում, կառուցվածք, օրինակներ

Հեռավար ուսուցումը տարբերվում է ստանդարտ ուսուցումից: Օրինակ ուսանողի հեռավորությունը ուսուցչից: Ինչպես լուծել այս խնդիրը: Այս դեպքում մեզ կօգնեն էլեկտրոնային տետրերը:

Էլեկտրոնային տետրը ենթադրում է դասի ընթացքում սովորողի և ուսուցչի համատեղ գործունեությունը և թույլ է տալիս տեղադրել բոլոր անհրաժեշտ նյութերը մեկ վայրում:

Էլեկտրոնային տետրեր ստեղծելու գործիքներ

1. Էլեկտրոնային ինտերակտիվ տետր ստեղծելու համար կարող եք օգտագործել Google Drive- ի առանձնահատկությունները: Թղթային տետրի փոխարեն ընտրվում է Google-ի տեքստային ֆայլը, որի հիման վրա էլ ստեղծվում է էլեկտրոնային տետրը:

2. Ինտերակտիվ վարժանքներ ստեղծելու ծառայություններ, որոնք տեղադրվում  են էլեկտրոնային տետրի մեջ: Ես օգտագործում եմ.

  • LearningApps— ը՝ լիովին անվճար առցանց ծառայություն է, որը թույլ է տալիս ստեղծել գիտելիքների փորձարկման համար մի շարք ինտերակտիվ վարժանքներ:

Առավելությունները. Ծառայությունը ունի 25 տարբեր դիզայն և գործիքներ, հեշտ է սովորել,  որպես կաղապար կարող եք օգտագործել այլ հեղինակների վարժությունները :

Ծառայության հիմնական թերությունը. ուսուցիչը, ով ստեղծել է այս կայքում իրականացված վարժությունները, հնարավորություն չունի ստանալ արձագանք և ստուգել, թե ինչպես է կատարել սովորողը: Այս դեպքում պետք է օգտագործել բանալի / գաղտնի բառը, որը դրսևորվում է վարժության հետ աշխատանքն ավարտելուց հետո: Այս կերպ լուծվում է հետադարձ կապի խնդիրը:

Օրինակ, «Հյուսիսային Ամերիկա, աշխարհագրական օբյեկտներ» վարժությունը

  • еТреники-ն ռուսական առցանց հարթակ է ուսումնական վարժանքների համար: Յուրաքանչյուր վարժանք կայքում ստանում է յուրահատուկ կոդ և մատչելի է բոլոր այցելուների համար: Հնարավոր է տարածել հղումը կամ տեղադրել այն էլեկտրոնային տետրում:

Կայքն ունի հինգ տեսակի վարժանք, որոնք թույլ են տալիս ստեղծել ինտերակտիվ վարժություններ:

Օրինակ `« Աֆրիկա, աշխարհագրական օբյեկտներ » վարժությունը

  • The Lecta կրթական պլատֆորմի պատրաստի վարժությունները  կարելի է էլեկտրոնային տետրում տեղադրել:

Օրինակ, «Օվկիանոսների հոսանքները» վարժությունը 

3. Տնային աշխատանքների ստուգման համար ավելի հարմար են Google ֆորմաները:

Էլեկտրոնային տետրերի կառուցվածքը և բովանդակությունը

Նախքան դաս ստեղծելը  հարկավոր է մտածել դասի կառուցվածքի մասին: Դասական տարբերակ` տնային աշխատանքների ստուգում, նոր նյութերի սովորում, ուսումնասիրված նյութի և տնային աշխատանքի ամրագրում:

Ուսուցչի էլեկտրոնային տետրի օրինակներ:

Յուրաքանչյուր բլոկ լցվում է կրթական նյութով. հարցեր, որոնք պահանջում են բանավոր և գրավոր պատասխաններ, ինտերակտիվ էլեկտրոնային վարժանքների հղումներ, կրթական ֆիլմեր, բառարաններ և այլ տեղեկություններ:

Տնային աշխատանքի ստուգման միավորը

Այս բլոկում պարունակում են հարցեր, որոնք պահանջում են բանավոր պատասխան և / կամ ինտերակտիվ էլեկտրոնային վարժանքներ:

Հիմնական ուսուցողական նյութը ուսումնասիրելը

Բլոկի ստուգման դասընթացից հետո մասնակիցները միասին քննարկում են դասի նպատակներն ու խնդիրները: Այսինքն,  օգնում ենք փոքր պատկերներով, որոնք կարելի է դիտարկել ուսուցչի օգնությամբ `կրթական նպատակներն իրականացնելու համար:
Օրինակ, այս դեպքում սովորողները տեսնում են երկրի կառուցվածքը և արդեն կարող են ենթադրել, որ այս նյութը կքննարկվի:
«Կրթական նյութի ուսումնասիրություն» բլոկում օգտագործվում է դասագրքի, աշխարհագրական քարտեզների, լրացուցիչ նյութերի, ուսումնական ֆիլմերի կոնկրետ բաժինները:
Ուշադրություն դարձրեք https://interneturok.ru/ կայքին: Կայքը պարունակում է ֆիլմեր դպրոցական դասի առարկաների վերաբերյալ և հնարավորություն կա ֆիլմը դիտելուց հետո փորձարկելու:
Այս բլոկում ևս ավելացվում են `վերապատրաստման հարցերը, թեստերը, ինտերակտիվ աշխատանքները, հարցաթերթիկները, աշխատելը, քարտեզները և այլն:
Ուսումնական նյութը տիրապետելուց հետո ուսանողը հնարավորություն է ընձեռում իրականացնել էլեկտրոնային վարժություն, որը թույլ է տալիս ուսուցիչին ստուգել դասում ձեռք բերված գիտելիքները: Դա անելու համար դուք կարող եք օգտվել վերոհիշյալ ծառայության  կամ այլ հնարավոր գործիքներից:
Անկախ ամեն ինչից, ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո ուսանողները պատասխան են տալիս հարցերին (Reflection):
Դասի ընթացքում ի՞նչ նոր գիտելիքներ եք սովորել:
Ի՞նչ դժվարություններ եք ունեցել դասի ընթացքում:
Ի՞նչն է հետաքրքիր եղել ձեզ համար:

Բլոկ «Տնային հանձնարարություններ»

Արտացոլումից հետո աշակերտներին առաջարկվում է տնային աշխատանքներ, որոնք բաղկացած են կոնկրետ դասագրքի պարբերությունից, ատլասի քարտեզից և լրացուցիչ նյութերից:
Պարտադիր է, որ տնային առաջադրանքը ներառի կարճ թեստ `ստացած գիտելիքներն ստուգելու համար: Թեստի համար օգտագործում են Google-ի ձևերը: Հետազոտության արդյունքները թույլ են տալիս ստուգել ուսանողի գիտելիքները: Google-ի ձևերի առանձնահատկությունները բավականաչափ լայն են: Կարելի է ստեղծել հարցեր մեկ կամ մի քանի պատասխանների ընտրությամբ, ազատ պատասխանով  կամ համապատասխանը գտնելով: Հետազոտությանն ավելացված պատկերներն  ուսանողի համար ավելի հետաքրքիր են դարձնում այն:
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Ռիմա Սիմոնյանի և Էլիզա Աբրահամյանի:
Աղբյուրը՝ այստեղ:

Оставьте комментарий

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

Вверх ↑