2019-2020 թթ ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Այս ուսումնական տարվա առաջին շրջանն ինձ համար շատ արագ ու աննկատ անցավ, սակայն այս ընթացքում հասցրեցի բավականին շատ ձեռքբերումներ ունենալ իմ կատարած աշխատանքների արդյունքում։ Նշեմ, որ մասնակցել եմ նախագծերի, կատարել վերլուծություններ, արել եմ թարգմանություններ։ Ցավոք այս շրջանում ինձ չի հաջողվել մասնակցել ճամփորդությունների, քանի որ հաճախում եմ լրացուցիչ պարապմունքների և գրեթե ազատ ժամանակ չունեմ։

Հայոց լեզու և Գրականություն

Սեպտեմբեր

ԽՐԱՏԱՆԻ

Իմ վերաբերմունքը հայ-թուրքական հարաբերությունների վերաբերյալ

Հավատը իմ պատկերացմամբ

Կոմիտասի «Հով-սեր» բանաստեղծության վերլուծությունը

Վիլ-Ժուիֆ հոգեբուժարանի արխիվները.Կոմիտաս

Հոկտեմբեր

ԽՐԱՏԱՆԻ

Թարգմանչաց տոն

Մեսրոպ Մաշտոց

Սահակ Պարթև

Նոյեմբեր

ԽՐԱՏԱՆԻ

Եկեղեցին և վանքը

Համո Սահյան

Դեկտեմբեր

ԽՐԱՏԱՆԻ

Պաուլո Կոելո: Սուրբ Ծննդյան հեքիաթ սրինգ նվագող աղջկա մասին

Պաուլո Կոելո: Խստաշունչ ձմեռը և ցնցոտիավոր ծերունին

 

Անգլերեն

Սեպտեմբեր

Comment on the following topic

Նոյեմբեր

If you were a director, what movie would you want to shoot?

 

Հայոց պատմություն

Սեպտեմբեր

Հայկական լեռնաշխարհը եզերող լեռնաշղթաները, բարձր լեռնագագաթները, խոշոր գետերը, լճերը, Մեծ Հայքի 15 նահանգները

Վանի արքաների կատարած բարեփոխումները և շինարարական աշխատանքները

Վանի թագավորության գահակալները և նրանց գահակալման տարեթվերը

Արտաշեսյան գահակալները և գահակալման տարեթվերը

Հոկտեմբեր

Խոսրով Ա

Վանի թագավորությունում կիրառված գրային համակարգերը

Ի՞նչ պատմական նշանակություն ունեցավ Քրիստոնեության ընդունումը հայ ժողովրդի կյանքում

Նոյեմբեր

Տրդատ 3-րդ, Խոսրով 3-րդ Կոտակ և Տիրան արքաների կարևոր ձեռնարկումները

Վարդանանց և Վահանանց պատերազմների պատմական նշանակությունը

Հայաստանի 591 թվականի պարսկա-բյուզանդական բաժանումը

Անին որպես մայրաքաղաք

 

Оставьте комментарий

Создайте бесплатный сайт или блог на WordPress.com.

Вверх ↑